Правила проживання

Правила проживання в готелі «Atmosphere» ***

Шановні гості! Ми раді вітати Вас у нашому готелі!

 

Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в готелі «Atmosphere» ***

 

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Ці Правила розроблені на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України по житлово-комунальному господарству,  Державного Комітету України по туризму, Кабінету Міністрів України і з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.

Готель «Atmosphere»(Атмосфера, м. Полтава) гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.

Куріння у готелі «Atmosphere»(Атмосфера), за винятком спеціально відведених місць заборонено.

Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, куріння в недозволених місцях і непокору законним вимогам адміністрації.

Відгуки і пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю або на сайті готелю.

 

II. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

 

Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час - 12:00, час виїзду - 12:00, час заселення в готель - 14:00.

Сніданок подається у ресторані готелю з 7.30 до 10:00 ранку. Якщо Ви бажаєте поснідати раніше цього часу, будь ласка, зверніться до адміністратора готелю напередодні,  до 21:00 ми запропонуємо Вам сухий пайок.

Цінні речі та документи, будь ласка, залишайте в сейфі на рецепції. За речі, залишені без нагляду в номері, відповідальність несе гість.

Додаткові безкоштовні послуги готелю:

- виклик швидкої допомоги;

- виклик таксі;

- послуга "будильник по телефону".

Просимо Вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки готелю. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі заподіяння шкоди гостем майну готелю гість в повному обсязі компенсує його у відповідності з внутрішніми документами готелю.

Гості готелю приймають до відома і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.

З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі забороняється:

- курити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць;

- користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання;

- передавати стороннім особам ключі від номера;

- зберігати в номері легкозаймисті матеріали;

- проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети небезпечні для життя і здоров'я оточуючих;

- переставляти і виносити меблі з номера;

- порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів;

- проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб;

- завдавати шкоду майну готелю;

- розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі;

- розміщувати в номерах домашніх тварин, без узгодження з адміністрацією готелю.

 

III. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕБУВАННЯ І ОПЛАТИ ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ

 

Плата за проживання і послуги, що надаються готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в готелі прейскуранта. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється у гривнях. Діти до 6 років без додаткового місця проживають у готелі безкоштовно.

Для гарантованого бронювання номера в готелі береться передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання з наступною оплатою при заїзді суми, що залишилася за весь період проживання. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не сплатили за номер до заїзду в готель. У разі негарантованого бронювання готель залишає за собою право анулювати номер без попередження Гостя, в разі отримання інших заявок на гарантоване бронювання на ці ж дати.

При запізненні гостя більш ніж на добу гарантована бронь анулюється, передоплата за першу добу проживання поверненню не підлягає.

Умови ануляції номерів у готелі:

Гість може анулювати номер без штрафних санкцій за 24 години до дати заїзду в готель, в іншому випадку готель змушений попросити гостя сплатити неустойку в розмірі першої доби проживання у готелі.

При заїзді Гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, водійські права, військовий квиток, іноземний паспорт) заповнює реєстраційну картку та вносить оплату за проживання у готелі. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не пред'явили посвідчення особи або відмовляються здійснити оплату.

Ранній заїзд або пізній виїзд надається гостям тільки за наявності в готелі вільних місць і відсутності заявок на аналогічні дати у відповідності з прейскурантом готелю.

При продовженні проживання у разі наявності вільних місць у готелі Гість сплачує повну вартість проживання за продовжений період. Продовжити проживання можна мінімум на половину доби вартості номера відповідно до тарифів готелю.

Гості, що залишаються у Вашому номері після 23:00, повинні попередньо зареєструватися у службі прийому і розміщення гостей і оплатити проживання у відповідності до затверджених тарифів.

При замовленні додаткових послуг гість вносить повну передоплату за всі необхідні послуги.

Якщо Ви йдете з готелю, залишайте ключ від номера у адміністратора. У разі втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення гостей видає Вам новий ключ вартістю згідно з чинним прейскурантом.

У день від'їзду ключ від номера здається адміністраторові, після перевірки номера покоївкою проводиться оплата додаткових послуг готелю. Якщо Ви повідомите про час Вашого від'їзду адміністратора готелю заздалегідь, ми постараємося скоротити час оформлення Вашого від'їзду.

З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора готелю за телефоном + 38 (050) 422-60-04, + 38 (067) 531-38-28.

У разі порушення правил проживання, встановлених у готелі, адміністрація має право відмовити гостю в подальшому проживанні.

Готель та ресторан Атмосфера в Полтаві - Ваш відпочинок починається з нас!

 

Бажаємо Вам приємного відпочинку,

Адміністрація готелю «Atmosphere».

Everest

Залиште своє повідомлення в цій формі, ми отримаємо його на e-mail і обов`язково відповімо!

_×

Відмінити
Chat